30 haftalık hamileyim. doğum sonrası oda süslemesi yapmak istiyorum. Hastanedeki organizasyon firması ile henüz görüşmedim ama güncel fiyat hakkında bilgisi olan var mı? Kuzenim organizasyoncu, illa süslemeyi hastanenin anlaşmalı olduğu firmaya mı yaptırmak zorundayız? kendimiz de yapabiliyor muyuz? bilgisi olan beni de aydınlatabilir mi şimdiden :)