bilgeeS benimde o haftada azalmıştı biraz endiselenmistim galiba uyuyorlar yoruluyorlar bir hafta çok hareketli diğer hafta az hareketli olabiliyor 30+3deyim iki gündür hep hareket ediyor çok şükür eğer içinize sinmiyorsa doktora gidin ama bence birşey yokturdur diye düşünüyorum