Mom6535 Hatice5855 en yüksek 4 binleri gördüm hızlıca düştü benim değerim en son 6 idi sonra zaten kanama devam ederken regl oldum sonlandı
Hatice5855 Mom6535 benım neredeyse 5bin oldu. İlk hafta güzel düştü 500 den sonra artık yavaşladı. Bu gün 170 çıktı. Bi hafta sonra tekrar gıdıcem. Sizin ondan sonra saglıklı gebeliğiniz oldu mu peki
Mom6535 Hatice5855 suan. Hamileyim canım geç döllenme olmuş 11. Günde öğrendim kanda 52 değerle sağlıklı ilerler inşallah
Mom6535 Hatice5855 altı ay korunma önerdi doktor en az ben sadece bır buçuk ay korundum korunmak Rahimi dinlendirmek iyi geliyor dış gebelik sonrası enfeksiyon kaynaklı oluyormuş dış gebelik ilaç kullanımı düzeltiyor inşallah tekrarlamaz
Hatice5855 Mom6535 Bende çok korunmayı düşünmüyorum çünkü isteyince hemen olmuyor bızım. Ama hsg çekip çekmemekle kararsızım
Hatice5855 Mom6535 dogru diyorsun en azından içim rahatlar. İki gündür kanamam kesildi normal mi acaba
Gamzelimtatlis Bbk88 %50 dedi 3 ay korundum 3 ay denedim toplam sol tupu aldirdiktan 6 ay sonra gebe kaldim