İnşallah bir kızımız olacak. İlke ismini düşünüyoruz. Sizce nasıl bir isim? Çevreden çok olumlu tepkiler almadık. İnsanların tepkisine göre karar vermeyeceğiz ama insanın biraz morali bozuluyor olumsuz yorum duyunca. Sizin de düşüncenizi merak ediyorum 🌸