Glsmbln Kızlar yeni doğum yapmış ve hangi hastanede yaptığınızı yazarmisiniz doktor da onerwbilirsiniz özel Gebze yüzyıl düşünüyordum ama 2. Doğum daha farklı hi yerde olabilir
gokturkmom Glsmbln 1 sene önce Gebze Merkez Prime da yaptım. Doktorum çok çok iyiydi tavsiye edebilirim ama hastaneyi tavsiye etmiyorum
gokturkmom Glsmbln güncel fiyattan bilgim yok ama geçen sene özel olmasına rağmen en uygun hastaneydi. Süsleme ve fotoğrafçı dahil 11.200 gibi bir fiyatı vardı