Ayden6 Frozen benimde bat 7 temmuz. Belirtim hiç yok. Bende dün erken gebelik testi yaptım negatif😢 Ama bana çok yazan oldu sonradan pozitife dönebilir geçikmeyi bekleyin diye. Erken testle öğrenen de fazla heveslenmiştim aslında
Frozen Ayden6 çok teşekkür ederim. benim göğüslerimde hassasiyet var biraz ama o kadar. inşallah bir an önce güzel haberler alırız canım
Ayden6 Frozen aslında ilk gebeliğim plansız olmuştu. Hiç bir belirtim yoktu adetim geçince farkettim. Ama şimdi planlı olunca insan bir belirti bekliyor 😂🤦🏻♀️