SevgibiR valla canım ben bizzat şahit oldum o da sezaryan olmustu göğsü tas gibiydi aynı hatta ben ellrimde sagdım canı çok acıyordu cunku 3 saat sıcak su uyguladık banamısın demedi. Gece 3 de hastaneye gittik çaresiz kaldık kadın direk sıcak su sütü keser yanlış uygulamasınnız dedi getirdi buzları tut göğsüne kalsın dedi yarım saat fln Durdu sınra da elektronik pompayla sagdı bepantolde göğüs ucunu yumusattı o süt gelen delikleri açtı böle masaj yap güzelce sabahında bebiş emmeye basladı sonra da bida olmadı 🙂 tecrubem bu yönde olumlu sonuç da aldık 🙂🙂