Kızlar merhaba, doğuma az bi süre kaldı ve biz eşimle başından beri isim konusunda anlaşamıyoruz ben başından beri atlas ege istiyorum ve o ismi benimsedim ama asla kabul etmiyo be doğuma iki ay falan kaldı dünde diyo ki kuzey olsun ismi ama nedense içim hiç ısınmadı kuzeye pek istemiyorum sizce hangisi daha güzel