Reina aşkıııım veriyorum vercem demedim bunlar yararlı mı zararlı mı diye sordum evet hayır diye cevap vermeleri gerekirken bi bok bildiğin yok yorumları geliyor ki ben doktorumla 725262 kere iletişimdeyim herkesin doktoru farklı demek ki napim şimdi bana da adam tadımlık yapabilirsin ortalına doğru 1-2 öay kaşığı kadar dedi
Selcanmeral üstteki cevabını oku benim cocuğumu benden iyi kimse düşünemez kaynanalık yapanlara sinirleniyorum burda üslubunuza dikkat edin vallahi sizden de şikayetçi olurum +kilo gelişimi az olduğu için buna başlayalım mı diye sordu doktorum bende siz neyi uygun görürseniz dedim yine+++ bu kavonazlar madde içerir mi sıkıntılı mı herkesin bebesi bir değil belki bazı kullananlar memnun bazıları değil bunun cevabı için sormuştum ben aydınlattım mı her boku en iyisini bilen ben annesiniz anne ona göre davranın