Migrenligebe
Belki goreniniz olmustur. Dunden beri sag kasigimda agri var. Gece dayanamayip acile gittik. Doktor niye bu kadar bekledin diye azarladi. Bebekte bi sey yok cok sukur ama bende idrarda enfeksiyon cikti. Doktor apandisit de olabilir, erken gelmedigin icin cerrah yok burda dedi. Egitim ve arastirmaya gorun dedi, ilac yazdi. Tek icimlik bi toz verdi. Zamaninda bobregimde kum varken bu tozu kullanmistim ve cok iyi gelmisti. Ama gece ictim hicbi degisiklik yok hala agrim var sag tarafta. Esime hastaneye gotur beni dedim, annesine birakti beni goturmesi icin. Geldim kayinvalidem yatirdi beni, kendisi de yatti. Ben hemen hastaneye gitmek istiyodum 😢 korkuyorum ya apandisitse diye. Basina gelen var mi? İdrara cikma gibi bi istek yok, daha once enfeksiyon gecirdigimde surekli idrara cikiyodum ve yanma oluyodu. Simdi bunlar yok.