Derin_88 Selam kızlar şeker hastalığı var bende o yüzden ekmek ABur cubur dikkat ediyorum diyet yapıyorum yani o yüzden hiç kilo alamadım 14.haftaya geldim bile ama sağlıklı mu bu durum yoksa almalı mıydım ?
Pamuk Derin_88 16. Haftaya kadar 12 kilo verdim bir sorun olmadı.Bebek sizden alacağını alıyor zaten.
Aylaa123 Derin_88 bebeğin gelişimi sizin kilo almanızla ilgili durum değil sağlıklı ve protein ağırlıklı beslenmesiyle alakalı bir durum zaten 14 haftalıklıkmıssınız maks almanız gereken kilo 2 3 kiloydı zaten son 3 ayda hem bebek hem anne kilo alıyor