Ygmr01 Srp53 bana günde 3 kere dedi. Ama ben öyle kullanmıyorum çok oluyor diye. 2-3 günde bir defa kullanıyorum
Srp53 elifozkann yok çok şiddetli değil de sigarayı bıraktığım için kabızlık oluştu her gün çıkıyorum tuvalete ama rahatlama hissi vermiyor eczacı da bir şey demedi
Satisati Günde iki defa hatta bir defa icmen yeterli olur diye düşünüyorum 3den fazlasında çok kötü oluyorsun tuvalete yetişmek için mücadele veriyorsun😅
Srp53 cansugunes0210 15 ml koyup içtim sanırım kahvaltıdan sonra akşam da 15 içerim olur herhalde fazla mı gelir
cansugunes0210 Srp53 yok iyi bende öyle içiyorum ben en ilk içmeye başlayınca bilmedim biraz fazla içtim o da sonradan tuvaletten çıkamadım ondan dedim
Srp53 cansugunes0210 keşke öyle bir şey olsa ya valla 6 haftalık hamileyim sigarayı bırakınca da hepten alt üst oldu sigara sağ olsun kabızlık anlamında her şeyi söküyordu 😂