Tugbad0710 ilk kızımda 3 parçasını da katlanır aldım 2 sene oldu hala kullanıyorum. Yalnız kovada dikkat edin alacaksanız, su biraz fazla olunca veya sallanınca ağırlıktan kapanıyor. Tüm su dökülüyor ortalığa. Katlanır küvet şahane ama, banyo kapısının arkasına koyuyorum hiç sıkıntı yaşamadım. Bir de ıslak kapatmayın yosunlaşma oluyormuş.