znbo Merhaba ben 37. Haftadayım son 1 haftadır ellerim 2 haftadır ise ayaklarım şişiyor. Ama ellerim çok şişmeye başladı sabah kalkınca ellerimi kapatmak canımı acıtıyor sizde de böyle durumlar var mı
Sevcan62 Tuzlu yemeyin yürüyüş yapmaya çalışın son zamanlar ödem çok olur ben 32. Haftadayım ödemim ara ara oluyo her zaman değil