AybarssMom___ bende 33+3 teyim kendi rızamla sezeryan olmak istediğime karar verdim normal doğum biraz daha mental olarak hazır olunması gereken bir doğum. Çevremde yakın zamanda bir çok sezeryan normal doğum gördüm inan ikiside kendince zor ama hiç bu nasıl zorluk diyeni duymadım gayet rahat geçirdiler korktukları gibi olmadığını söylediler hatta normal doğumdan cıkan bir tanıdıgım keske szeryan olsaydım dedi doğumu zordu yani herkese özel bir durum korkup bu anı kendine zehir etme o cocuk öyle de böylede çıkacak sonunca çok güzel bir an var bebeğine kavuşacaksın 🥰