beaawullf şöyle annemin kendi sancısı başlamamış ama haftası dolmuş hastaneye yatış vermiş doktoru ve suni sancı almış, sancılar olunca da bebiş dönmüş. O bebek şu an 16 yaşında 😄 dönmezse sezeryanmış ama sancıyla dönmüş yani. Benim de ilk makat gelişti sonraki muayenede baş geliş oldu diye sevinmiştim ama doktor dedi ki yine dönebilir son anda da dönebilir yani hiçbir pozisyonun garantisi yok maalesef. İçiniz rahat olsun 🌸