zamloss123 1 haftadır az az su geliyordu dün hemen aldılar kimseyi korkutmak istemem ama ikinci sezeryan bana çok zor geldi ağrılarım geçmek bilmedi yinede çok şükür kurtuldum 3300 doğurdum şehir hastanesinde
surprizbebe zamloss123 maşallah kilosu da yerinde. Kısa zamanda toparlarsınız inşallah. Hayırlı olsun
buseyusuf27 zamloss123 saglıkla buyusun ınsallah sorun yasadınız mı kuveze vs gırdı mı bnmde 1 hfta onde oğlum 3100kg bn 36 hftaym o 37 hfta sancı cıktı serum verdıler 2 gun oldu bgunde gecmıyo sancım adet agrısı gbı agrm var fınlenyorm gecmezse gdcm ama korkuyorm 2.sezeryanım olck doktor 37yı gecsın ıstıyoruz cıgerlerı gelıssın fln dedı ama
dogurangaplumba zamloss123 Geçmiş olsun Allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah 🤲🏼 36+6 da acil sezaryen oldum bende ama bana ciğer geliştirici vurulmadı 35 ten sonra vurulmuyor diye biliyorum size neden vuruldu merak ettim bana vurulması gerekiyor muydu acaba
buseyusuf27 zamloss123 aa anladm sukur bnmde fazla sancım cıkmadı az varmıs haftaya cagırdı tekrar umarım zamanında doğar 🤭
zamloss123 Mrverdgn58 geliyordu sürekli akıntı gibi ama su gibiydi doktora söyledim baktılar sızıntıyı gördüler