sedefyrs1101 benimde duruyorlar sandıkta hem nişanlığım hemde gelinliğim izmirden buraya gelin geldim ya izmirden aldım işte hiçte satayım demedim ama arkadaşım sattı çarşıdaki gelinlikçiler bir tuhaf zaten ya kardeşim bana geldiğinde burdan gelinlik bakayım gelmişken dedi girdik bir kaç yere 0 ilgi hepsi suratsız kardeşim diyor ki bu model üzerinde oynama yapabilirmiyiz şurası şöyle olsun eteği böyle olsun diye kadının biri dedi ki oynama yapıyor olsaydık modeli böyle yapmazdık dedi bende hadi ablam hadi maşallah süper müşteri memnuniyeti var bunlarda dedim çıktık yani sırf çarşıdakilerle muhattap olmayayım diye abiyemi bile internetten aldım bu ayın 20 sinde bizim köyde düğün var gidip deneyip almak yerine onlar yüzünden netten almak zorunda kaldım hele by korayda bi kız vardı tam bi şeytan uyuzun teki hala varmı bilmiyorum 3 sene önce abiye bakmaya gittik görümcemle görümcemi öyle bi ezdiki yolcaktım kızı