Neta ücreti her hastane de farklı oluyor sanırım ama benim asıl merak ettiğim şu. Belirli bir haftadan sonra her hafta ntsye giriliyor herhalde. Özele gidiyorum. Örneğin bu gün gittim, 10 gün ücretsiz kontrol süresi var. Ntsye her hafta girildiğinde muayene ücreti de ödeniyor mu kontrol süresi bittikçe? Yani her 10 günde bir hem muayene hem nts ücreti mi ödenecek onu merak ettim. Özele gidenlerde nasıl oluyor?