3aslanannesi Ya geceden beri sancım var belden vuran bugün tam 35+6 yız çok affedersiniz birde 2şer saat arayla ishal ve kusma var birde kahverengi lekelenme oldu çok az eski sezeryanlıyım emin olamıyorum doğum başlangıcı olabilirmi
littlechick 3aslanannesi zaman kaybetmeden kontrole gidin. Belden vurması doğum sancısına benziyor sanki
3aslanannesi littlechick bende öyle düşünüyorum da doktor gün verdi diye annem hafta sonu gelecekti evdeki çocukları kime bırakıcam o düşündürüyor ondan çıkamıyorum da evden