Yamanmomy Kızlaar 36+2 de 3200 dogdu oglum 3 gün oldu emiyo ama sarılıgı artıyo cildinden anlıyorm neden artıyor acaba haftasından dolayımı ? Kaka çiş yapıyor doydugundan eminim
AsELinAnneSi__ Yamanmomy bol bol emzirin anne sütü sarılıgı diye birşey de varmıs 3 ay mücadele verdik uzamıs sarılıkla ama geçiyor tahlilleri nde de bir sıkıntı yok ise aranızda kan uyuşmazlığı yoksa geçmiş olsun 🤗
AsELinAnneSi__ Yamanmomy küçük haftalı bebeklerde de görülebiliyormus yinede hastaneye götürüp tahlil yaptırmanızı öneririm Uyku hali sürekli cilt renginde göz akında değişim olması arttıgının göstergesi
MadameHappy34 Yamanmomy Doktora gittiğiniz mi çok fazla artış da mavi ışık tedavisi uyguluyorlar öyle düşüyor sarılık değeri.
Yamanmomy AsELinAnneSi__ götürücem susnlık emiyo sık sık ama sureklı uyku halinde olursa falan götürürüm
Salihaa123 Sık sık emiyor demişsiniz. Bir memeyi ne kadar emiyor? Sadece ön süt içerse sarılık olur demişlerdi eğitimde. Bir memeyi boşaltana kadar içmeli en az 15-20 dk falan emsinki arka süte gelebilsen.
Eliff_gny Yamanmomy eşimin yengesi doğum yaptığın da sarılıktan 3 gün mavi ışıkta yattı bebeği kanla ilgili olduğunu söylediler düşmeyen sariligi vardı babasından kaynaklı kan grubu babadan aldığı için kanla alakalı demişlerdi
Eliff_gny Yamanmomy olabilir ama belki zamanla düşer kendiliğinden belli de olmaz sarılık artk her bebekte oluyor zaten
Rukibirol Yamanmomy ben 10 dk birini 10 dk diğerini emzirmiştim besleyici olan zaten 10 dk dan sonra gelen sütmüş 20 25 dk bi göğsünüzü emzirin sonra diğerine geçin