Masell Kızlar ay sonu tatile çıkacağız.Oğlum 13 aylık.Emekliyor.Otelde yere salamam.Oda malum halısız falan.Ne yapabilirim.Ya da sizler neler yaptınız.Çarşaf götürsem odaya koysam hem her yeri kaplamaz hem çok ince .1 hafta kucakta da asla durmaz zaten
Churcill Masell ben de aynı durumdayım. Bildiğim kadarıyla her gün süpürüyolar zaten kendiniz de odanızda ev terlikleriyle dolaşırsınız eğer içiniz rahat etmiyosa süpürgeden sonra nemli bezle silin ben öyle yapıcam sanırım 🫢bide halıfleks gibi bişey olmuyo mu odalarda ya ben öyle hatırlıyorum sanki uzun zamandır da otelde kalmadım ama 🙄
1prensesannesi__ Masell deneyebilirsin asko kucuk degil ki ayagina ayakkabi giydir ucuzundan ufak bisey al ya da tanidikta varsa emanet al hem bebegin icinde iyi olur simdi kani kaynar saga sola saldirmak icin tutamazsin ki