beybiss ben 4 haftalık yaşadım lekelenme pembe doktora gittim hemen düşük teklhlikesi progestan verdi 5 haftalık yoğun kanama geçirdim hastanede yattım sonra kanama durdu lekelenme devam etti tam 8 haftalık bitti 3 ay progestan kullanıyordum yeni kesti doktorum şuan çok şükür 13+1 olduk