Zumranranns_ 23.haftalık hamileyim ve kasıklarımda bazen tekme hissediyorum bazende pıt pıt tavşan tepmesi gibi bir şey hissediyorum sizlerde yaşadınız mı böyle durum
Esum48 Zumranranns_ hickiriyorlar canim 🤗 35 haftaligim tekmeyle hickirik farki anlasiliyor gercekten 😂
Zumranranns_ numix evet bu hafta tekmeyle geçti bir de pıt pıt hareketler kalp atışı gibi hatta öyle çoğu zaman öyle oluyor ister istemez tedirgin oluyorum bir de bebeğimde sıkıntılar var ve bu beni daha da tedirginleştiriyor acaba ondan dolayı mı diye
mehtapacar "Karnımda hıçkırıyor "diye birsürü yazı görünce şaşırmıştım “nasıl anlıyorlar acaba” diye. sonra düzenli, ritmik atışların hıçkırık olduğunu okudum ☺
Zumranranns_ mehtapacar bende ilk defa burda duydum bebeklerin hıçkırık olduğunu acaba neden kaynaklanır diye ama benim ki öyle ritmikli bir şekilde değil ilk gebeliğim ondan dolayı pek anlayamıyorum açıkcası😅🙂↕️
Zumranranns_ Esum48 ben daha yeni yeni hissetmeye başlıyorum bebeğimin tekmesini ama daha çok bahsettiğim gibi pıt pıt sesler kalp atışı gibi hissediyorum çoğu zaman 😅
numix @Zumranranns_ Gece ben de hareketine uyandım ve ilk kez hissettim çok tuhaf bir duyguydu 🥺 böyle içeriden baloncuk patlaması gibi şeyler hissettim ve yarım saat sürdü. Birden uyandım noluyor dedim😂😂