39+6da geldi minnnoşum 💕 Tabii tombik olduğu için ultrasonda 4 kg gözüküyordu hep ebeler cesaret etmedi sorumluluk almadılar açılmam 3 cmdi direk yatış yapıp sezeryana aldılar ama çok şükür beklediğim gibi korkunç değildi tabi ben normal doğum diye gittim sezeryana döndü baya bir psikolojik etkilendim ama kendi doktorumun ameliyata girmesi enerjisi beni kendime getirdi evet sezeryan zor belden uyuşturma yapıldı her hareketi hissettim ama ağrı sızı olmuyor sadece çekiştirme hissi birtek bebek çıkarken çok canım acıdı ahladım resmen ama bebek çıkınca rahatlayıverdim birde doğumdan sonnra odada 3 defa karnııma bastırdılar kan pıhtı kalmasın diyeymiş o en can acıtan kısmı ama geçti gitti saatler oldu bile rabbim herkese hayırlısını versin daima yürümeye başladım artık acı ağrı yürürken oluyor ama bebişim kucağımda dolanıyorum hamd olsun ☺️ Bu arada 4 kg çıkan bebişim 3800 gram doğdu şimdi uyuyor yanımda cennet kokulum Allahım isteyen herkese nasip etsin🥰🥹☺️