Kubkub dogumun baslamasi icin illa onceden karninizin inmesi, bebegin kanala yerlesmesi ya da baska belirtiler olmasina gerek yok. Bi anda olabilir hepsi. Sanciyla beraber bebek kanala inebir dogum esnasinda. O yuzden hic belli olmaz yarin bile dogurabilirsiniz ama en onemlisi bebegin, suyunuzun ve plesantanin durumu. Doktorunuz onay verirse kendi sancinizi bekleyin derim ben nacizane. Ama en dogru karari siz vereceksinizdir 😊
Umarim en yakin zamanda kolaylikla dogurursunuz ☺️