seymayd ben doğduğundan beri yatırıyorum ilk zamanlar hem kusmayı yutmaması için hemse kafasının şekil alması için bir sağa bir sola yatırdım yaklaşık 2 ay böyle devam etti bazı zamanlar noemal sırt üstü yatırdım emmediyse.Şükür bir sıkıntı yaşamadık büyüdükçe normal yatırsamda kafasını sağa veya sola doğru çeviriyor zaten.