Öncelikle herkes gibi bende çok korkuyordum aşırı korkarak gittim ama herşeyi kabullenerek gittim. Doktoruma ilk beni al demiştim beklerken stres olmamak için öylede yaptı çok şükür👏🏻 saat 7 bucukta yatış yaptım damar yolum açıldı beklemeye başlandı 8 buçuk 9 a doğru beni aldılar ameliyathaneye benim ilk ameliyatım olduğu için merakla gittim girer girmez herkes konuşmaya başladı günaydıııın nasılsın falan aşırı rahatlattılar sürekli konuştular ameliyat masasına alındım anestezi doktorum kıpırmadan yapalım bu işi diye telkinler verdi ben hiç kıpırdamadım ve emin olun serum iğnesi daha kalındır mis gibi vurdu ve sıcacık ooldum belden aşağım uyuştu dokunma hissediyorum ama asla acı yok sondamı falan takıyolar ediyolar sonra işte yatırdılar etttiler dooktorum geldi etti başladılar karnımdaki baskıları hissettim ama hiç acımadı hatta ben panik atak hastasıyım baya sakince bekledim 10 dk sonra bebişim çıktı etti o an ameliyat devam etti ama ben bebeğim gelsin diye bekledim yine çok rahattım zaten o an o kadar çok ilaç yapılıyor ki o an zaten sizi rahatlatıyolar. Bebeğimi getirdiler öptüm yumuşacıktı sonra bebişim gitti ameliyat devam etti zaten bi rahatlama geldi uyku geldi ben kendi kendime gözümü kapatıp bitmesini bekledim. Neyse ameliyat bitti herkes yine güzelce konuştu etti beni çıkardılar uyuşuktum baya uyuşmam devam etti uyuşma biterken ağrılarım hafif hafif gelmeye başladı ama ben içimden bu muydu ağrı dedikleri demeye başlaadım hiç ağrı kesiici istemedim ebem geldi vuralım dedi saat başı ağrı kesici almadım normaldim soonra öğlen üç gibi kaldırmaya geldiler zaten hemşire yardım ediyor kalktım ve dedim yine bu muydu ya diye çünkü çok korkuttulardı hiç narkoz etkim yoktu kahve falan içtim başımda dönmedi kalkışımı atlattım sonda çıktı tuvalete gittim kanamam başladı o da baya rahatlattı. Neyse gerisi aynı şeyler yürüüme etme bebiş falan filan, bu arada benim karnıma da bastılar ama ameliyathane esnasında işlem bittikten sonra bastırdıklarını hissettim ama acı macı yoktu yine sonrasında bastırma falan yapılmadı odaya çıktığımda herkes bana hiç doğum yapmamış gibisin dediler çünkü çok konforluydu spinale falan bayıldım zaten🤣 bugünde hastaneden çıktık ben direk duşa girdim ettim evde işlendim kendi kendime bebişimede bakıyorum bi sıkıntı yaşamadım herkese dua ediyorum kolay doğum yaşaması için valla şaka gibi o kadar korkmuştum ki hala diyorrum ki çok güzel bi doğumdu diyorum millet mi abartmış ben mi dayanıklıyım bilemedim ama boşuna kendinize zehir etmeyin🤣 bu arada saçma gelecek ameliyat esnasıında bastırmalar falan nedense beni çok rahatlattı ya o kadar kocaman göbeğimin içini temizlemişler gibi hissettirdii zaten ameliyattan çıktım göbek hemen inmiş dedim bune midem rahatlamış dedim yani 😀 neyse Allah herkesi kurtarsın inşAllah hepiniz öpüldünüz