Kızlar 5 gün önce normal başlayıp 12 saat sancı sonrası sezeryana dönen bir doğum yaptım. Şuan ağlayarak yazıyorum. Belim kasıklarım dikiş yerim böbreklerin hizası aklınıza gelebilecek her yer ağrıyor. Gerçekten delireceğim. Doktor kuvvetli bir ağrı kesici vermişti ama maksimum 3 gün kullan demişti. Sizin süreciniz nasıl geçti, ne zaman iyileştiniz yada en azından ne zaman yatarken kalkarken ağrılarınız ağlatmayacak seviyeye geldi diyeyim. En azından ona göre psikolojimi hazırlayayım