Babymom07 Arkadaşlar daha bebişim doğmadı ama korkuyorum sarılık olur diye ne yaptınız ne yapmak lazım sizce olmaması için?
umrumdadegil Babymom07 bol bol emzir canım korkma şimdiden neden kendini buna hazırlıyorsun hemen. Çoğu bebekte olan bir durum bazılarında az bazılarında çok oluyor ama kendini buna şartlama
Fiigeenn Babymom07 Canım benim de korktuğum bir olaydı . Bebeğim doğdu 9 günlük oldu çok şükür bir sorun olmadı. İlk öğrendim pekmez içmeye başladım doğdu hala içiyorum.
Mineveikiz Babymom07 bazılarının anne sütünden de geçtiği söyleniliyor arkadaşımın ve görümcemin de aynısı oldu mama takviyesi ile çabuk toparlanıldıgını çok kez duymuştum onlarda mama verdiklerinde çocuk kendini toparlayınca düzelmişti
Gokkusagi53 Babymom07 doğar doğmaz meme mama ilerle çok beslendiği için sarılık başlamadan geri kaybolur
Fiigeenn gozdeee41 evet evet zaten tek çözümü diyebilirim. 1 aylık Olucaz çok şükür bir sorun olmadı. 2 yemek kaşığı pekmezi 1 bardak suya karıştırıp için yeterli