36+5 haftalığım kızlar gün içinde karnımın belli bi tarafı muhtelemen eli vs geliyo oraya ama sürekli aynı yer öyle bastırıyoki içerden canımın acısından ağlicaklık oluyorum,karnım düştümü düşmedimi kestiremiyorum doktorumuzda döndü vs diye hiçbir şey belirtmedi en son yüzü sağ baldırımın üzerindeydi. Birde karnımın öide tarafım göğüslerimin altı derimde karın çevremde acıma var yani acı biber sürmüş gibi yanıyo acıyo ağrıyo otururken batıyo ancak yatıcam sağ ya da soluma,otururken yemek yerken yediğim boğazıma diziliyo da mideme inöiyo gibi şişlik ve mide hulantısı hissediyorum yani
Başına gelen varmı noluyo anlayamıyorum🫠