Kızlar bebeğimin doğum günü 2 yaş az kaldı bı konsept buldum spa merkezınde üç buçuk dedi sizce pahalımı normal evdemi yapsammı cafedemi iki yaş için doğum günü ne yaptınız buarada ailemın yanında kutlamayı düşünüyorum esımde gelecek esımle bebegımın doğum günleri pes pese arada dortgun var berabermı kutlasak bana fıkır verımısınız neyapsam