Eliff_gny benim kızım şuan 6 buçuk yaşında
4 buçuk yaşında anasınıfı çıktı ben gönderdim hemde geçen sene 1. Sınıf çıkmasına rağmen ben yeniden anasınıfına gönderdim. 2 yıl gitti şimdi ilk okula başlayacak.
Çok güzel etkileri oldu öğretmenimiz çok ilgiliydi arkadaşları oldu çok güzel şeyler öğrendi ve vakit geçirdi. Zaten çocukları zorlamıyorlar ki oyunlarla öğretiyorlar. Etkinliklere birlikte katıldık aile olarak da güzel etkinlikler oluyor. Bence gönderin derim ama yine de siz bilirsiniz. Benim kızım çok güzel arkadaşlıklar edindi çok da mutlu. Ben hep iyi ki diyorum.