minkmom_25 motherbaby_ doktorun tırnağıyla işi yokki makineyi jelleyip bakıyor eli bile değmiyor ☺️ ilişkiden bile daha kolay bişey 😅
Birisi00 motherbaby_ Basıma bela oldu zaten benim. Doğduktan sonra bebeğime de geçmişti 10 gün kuvozde kaldı
motherbaby_ Birisi00 ya bana da hep söylediler geçiyor diye ondan korkuyorum umarım iyisinizdir şuan ikinizde 🥺
Birisi00 motherbaby_ İyiyiz çok şükür. 10 gün kuvozde kaldı antibiyotik verdiler. Bende iki gün önce muayene oldum dikişlerim için. Doktor enfeksiyon felan yok dedi.