2 kez acillik oldum biri 8. Haftalarda olması lazım düştügüm için gittim biri de geçen cumartesi idi ikisinde de alttan muayene yapmak istediler ben kabul etmedim ultrasonla baktırdım hatta CMT günü radyoleji uzmanı çağırıp baktılar. İmza atarak tedaviyi red ettim çok korkuyorum doguma yakın yaptır kesinlikle yaptırma denildi sizce doğru mu yaptım yani bildigim kadarıyla riskli bir durumda. Allah korusun >!bir kez daha böyle bişey olursa diye soruyorum.