Melekduman67 ben kullanmadım ama burda yazan annelerinkini kaydetmiştim sanırım bu şekilde kullanılıyor
“ Meryem ana otu sancı başladığı zaman suya konur ve sureler okunmaya başlanır. Ot açılmaya başladıkça annenin açılması başlar. Doğum olduğu zaman otun direkt sudan çıkarılması gerekiyor ki rahim kendini tekrar toparlasın”