Ailede şeker hastası olup olmadığı soruluyor .Yoksa eğer 50 ml isteniyor var ise 75 ml .Bir zararı yok tahlil yapan kişi içtiğim içeceğin yediğimizle simitle aynı değerde olduğunu söyledi .Aç karnına içiliyor içilditen sonraki bir saat kusmamanız gerekiyor kusarsanız tahlil başka bir güne kalıyor