ozlemprlk16 aynen fiyatlar çok uygun ama ben fiyatından ziyade doktor için gidiyorum. Özele de takipliydim baktım gerçekten memnunum özeli bıraktım. Çünkü ikide de doç be ikisi de aynı işi yapıyor. Hatta özeldeki hiç saatinse muayene etmedi bir Saat bekletti hep abartmıyorum. Sinir oldum. Yani sadece hastane içinde o kadar para verilmeye değmez dedim. Bir belki iki gece yatacağım 40 bin vereceğim. Doktor iyi olduktan sonra gerek görmedim açıkçası