Ezomommy Artık karnım çok büyüdü ağrılarım çoğaldı çok mu kilo aldım anlamadım zorlanıyorum ama sona yaklaşmak çok heyecanlı merak içindeyim aynı haftadakileri de çok merak ediyorum sizlerde durum nasıl 🙈
Mucizem_01011 Ezomommy 36+5 çok zorlanmaya başladım baya hemde aşırı hareketli sığmıyor sanırım içeriye sıcaklar biyandan mide yanması sabaha kadar uyutmuyor arada sanci falan giriyor doğumda haftaya snrm insallah
Cmlcml Ezomommy aynı durumdayım çok ağır hissediyorum kendimi vajinamda acayip bir ağrı var bacaklarımı birleştiremiyorum resmen ve an itibariyle 37+0 ım seninle aynı bebişlerimiz marul kadarmış🥰
[silindi] Ezomommy bende 37+4 ağrılardan uyuyamıyorum geceler sabah olmak bilmiyor. Hayırlısı ile sağlıkla alalım kucağımıza.
Deletedmom_789 Bende 36+5 im bir an önce doğurmak istiyorum ama benim karnım büyümüş değilde küçülmüş sanki ayrıca bebeğimin hareketleride artık eskisi kadar değil sizinde öylemi
Ezomommy Deletedmom_789 evet bende eşim de fark etti eskisi gibi hareketli değil herhalde yerleri dar olduğu için
Gul_usluu Ezomommy valla hiç bişey söylemedi devlet olduğu için artık bebeğin sağlıklı olduğunu söylese yetiyor ilgi alaka 0
Ezomommy Gul_usluu gebelik sürecinde bir kere devletin aciline gittim yetti zaten ilgiyi geç önlerinde oluyordum azarladilar resmen bir daha da gitmedim 🤦🏽♀️
Gul_usluu Ezomommy bnde bu zamana kadar hep özele gittim keşke ilk devlete sonra doğum için özele gitseymişiz eşim hala özel diye tutturuyor ama özele vericeme 40 bin lirayla çocuğuma alırım bişiler kafasındayım😀
Ezomommy Gul_usluu 40 bin cokmus ya bizim burada epidural vs dahil hepsi 20 oluyor bide MEB indirimi var
Ezomommy Mucizem_01011 sezaryen mi olacaksınız benim de mide yanmalarim oluyor hemen şurup içiyorum üstüne su jyi geliyor
Busra1819 Bende bugün 37+0 oldum ağrım sızım yok ama merakla bekliyoruz tabiki doğmanı istiyorum diyorum tekme atıyor daha duracakmış 😂