Gulll00 anladım. Şöyle benim kızım 35+5 de 2200 gram doğdu. Küveze girmedi çok şükür. 2 altı prematüre sayılıp küveze alınıyor. Eğer ki bebeğinizde solunum gibi sıkıntılar olmazsa kiloyu da geçerse almazlar sağlıkla evladınızı alıp eve gidersiniz. Hiç stres yapmayın Rabbim kararlamıştır. Sağlıkla kavuşun inşallah ❤️