Aysegul7766 arkadaşlar yarın kısmetse 3. sezeryanımı oluyorum ve burdan size nasıl geçtiğini tekrar anlatacağım dua edin lütfen kolaylıkla geçsin 🌸💖 sizlere kaç gün kaldı ?
AsELinAnneSi__ Aysegul7766 Maaşallah sağlıcakla kavusun inşallah biz geçen yıl kavuştuk ama buradan cıkamıyorum bu heyecan arkadaşlıklar çok hoş ☺
Mommytwice2 Aysegul7766 hayırlı olsun inşallah pozitiff bir doğum olur. Benim de son 6 . Ama korkum çok nedense. İkinci sezaryenim olacak inşallah ama geceleri uykum kaçıyor bazen
cLearQueen Nihalkrc Allah saglıkla kucagınıza almak nasip etsin.. bisey rica edebilir miyim? Bana da dua eder misiniz ben de su hamileligi sag salim atlatayım bebegimi kucagıma alayım.. dogumda edilen dualar kabul olurmus…
Nihalkrc cLearQueen insallahh sizde sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah çok kolsy geçer dogumunuz🤲
Damla92 Aysegul7766 sağ Salim gir çık inşallah canım benimde 3. Hamileliğim ağustosun ilk haftası sezaryen bende tedirginim 😫
Aysegul7766 Damla92 girdim güzel heçti cannım sadece 2. gün çok etkilendim ilaçların etkisii gidince baya zorlandım şuan 3. günümdeyim rahatım ve yürüyebiliyorum kendi başıma 🥰
Mucizemses Aysegul7766 gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah yavrunuzu Sezeryandan hemen sonra nasıldınız spiral mi oldunuz birde sütünüz hemen geldimi
Damla92 Aysegul7766 oy çok şükür Rabbim çok dahada güzel günler göstersin canım 🥰🫶🏻🦋 hayırlısıyla güzelliklerle büyüt kuzularını 🤍 darısı bana inşallah sağ Salim kavuşayım 😫🤲🏻