Şimdi uzandım vajina ucu aşırı aşırı acıyor bıçak saplıyorlar gibi bir yandan da bebeğim oralardan çıkıp gelecek gibi😆 alt kısımda hissediyorum. Bunun dışında karnımda sertleşme oluyor ara ara. Ama adet sancısı bel sancısı ağrısı henüz hiç yaşamadım nerdeyse(ikinci gebeliğim ilkinde doğun zamanı olmıştj) bu saydıklarım belirti olabilir mi yoksa hala tık yok mu sizde nasıl durumlar 38 + 6