denizleo09 geçiyor canım o duygular bende hormonlardan dolayı çok gerildim eşimi çok gerdim sevdiceğim çok katlandı o halime ben olsam hayatta katlanamazdım a dese gözüme batıyor laf söylüyordum hamileliğim boyunca tamam hayatım , sen haklısın aşkım , ben karışmıyorum canım , sen nasıl istersen öyle olsun bu şekilde geçti haftaya doğumum var şimdi dört gözle kızımızı bekliyor heyecan dorukta 🥹