Cckesra Merhaba kızlar özel sektörde doğum iznine çıkıldığında devletin ödediği doğum parası harici normal maaş ödemesi alınıyor mu iş yerinden
iremd-1798 Cckesra yanii ben daha doğum yapmadım para daha almadım ama sadece devlet ödenek veriyor çalıştığınız firma ödeme yapmıyor. Benim arkadaşlarımda öyle oldu bizde özel sektör çalışanıyız.
Balgiller Cckesra rapor almışsın gibi düşün 3te 2 si doğumdan sonra devlet tarafından yatırılıyor 3 te 1 i kesiliyor