MelikeGkhn yagmurtpl aynı gün inşallah bizim de☺️ Detaylı benim doktorum arkadaşımda istememişti ben daha sormadım ama benden de istemez gibi geliyor ikili ğçlü hiç birini yaptırmadık biz istemedik detaylıyı yaptırmalı mıyım sizce
Fatovebebegi 18 Mayıs ama kızım o kadar bekletmesın benı sağlıkla gelsın hepımızın yavruları sağlıkla gelsın ınsallah 🙏🙏
biricigimbebegim Kızlar 22+2 deyim Doğum 14 Mayıs tam zamanında olursa Ayrı başlık da açtım ama buradan da yazayım Bugün detaylı ultrasona girdim 3 dakika sürdü ultrason cihazı eskiymiş dönmüyormuş bebeğimi bile göremedim 4 boyutlu falan da yoktu Her şey normal dedi ama ayrıntılı inceleme istiyordum sizce özele de yaptırsam mı
Doga_deniz biricigimbebegim bence yaptır canım benim doktorum çok önemsiyo bunu kendisinde de cihaz yoktu yönlendirdi beni başka doktora gittim. Organ taraması yapıyolar renkli ultrasondan o yüzden ihmal etme derim
Meleksu biricigimbebegim nereye yaptırdınız canım bende şuan doktordayım Benimde pozisyonu ters dedi bekliyorum tekrar alacak
kocisininprensesi biricigimbebegim detaylı ultrason 3 dk sürmez ki. Bence imkanın var ise özele gitmelisin, detaylı ultrasonun önemli olduğunu düşünüyorum
biricigimbebegim Mirom net olarak 2 kilo Haftada bir kere ya üşütüyorum ya mide bulantısı aldığım kiloları da verdim Neyse ki bebiş normal ağırlıktaymış