Kızlar merhaba 9. Haftadayım daha önce 2 düşüğüm olmuştu , dün gece hafif kahve renkli biraz sulu bir akıntı geldi doktoruma danıştım takipte kal kırmızıya dönerse hemen gel dedi ama içim hiç rahat değil çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu bilgi paylaşımı yapabilir miyiz rica etsem sizden