Aylaa123 seyda-4 21+4 üm doktorum tatile gidiceksen hamileliğin en güzel zamanları bu haftalar adeta balayı iyi değerlendir dedi enfeksiyon ihtimaline karşı çok ıslak kalmamaya dikkat et dedi bence yanınıza nioli yağ da alın havuzdan enfeksiyon kapmamak için iç çamasırınıza damlatırsınız havuzdan çıktıktan sonra bide çok güneşte durmamaya dikkat edin tansiyon yükselip düşmemesi için
Semyil seyda-4 havuzdan veya denizden çıktıktan sonra mutlaka iç çamaşırı değiştirin kuru giyin güneşte durmayın doktorun bana dedikleri bunlardı. Birde yemek yediğiniz yerler güvenilir yerler olsun zehirlenme ihtimaline karşı. Otel tuvaletlerini kullanmadan önce dezenfekte edin
Asi_07 seyda-4 Geçen hafta geldim tatilden gitmeden doktora sordum denize girmem de sakınca varmı diye havuzu önermiyoruz ama denize girebilirsin tabiki dedi ıslak kalma çıkınca değiştir enfeksiyon olmasın yeter dedi çok şükür öyle yaptım sorun yaşamadan geldim havuz gebelerde çok önerilmiyor enfeksiyon riski olduğu için ama denize girebilirsiniz dilerseniz doktorunuza danışın
myavocado seyda-4 hamilelikte havuz önerilmiyor, hele ki ortak kullanılan havuz, enfeksiyon riski sebebi ile. Deniz de doktorunuz farklı bir şey söylemiyor ise sıkıntı olmuyor ama danışın yine öncesinde.
Hulo2105 Aylaa123 kesinlikle en güzel zamanlar katılıyorum bende 21 de gittim balayı gibiydi 29 da gittim pertim çıktı😂