Kızlar yine ben :))) hamileliğimin başından beri sürekli tırnaklarımı kopartır oldum sanırım huy edindim sinirlenince üzülünce strese girince yapıyorum bunu ve iğrenç bir görüntü veriyor çok pişmanım ama alışkanlık oldu ve tırnaklarım küstü nasıl uzatabilirim en hızlı 😢 birde uzatmak için kısa protez tırnak yaptırsam doğumda sorun olur mu acaba bilen var mı?