Sengul38 24. Haftamda Benim de sonuclarim 130 civari cikiyordu. Dahiliye hemen insülin baslamaliyiz dedi ama kadin dogum doktorum bazı dahiliyecilerin illa 120 istedigini ama hamilelikte bunun zaten zor olduğunu söyledi. Sınırımız 140 ama hedefimiz 140 olmayacak sekilde dikkat ederek ilerlememiz gerek dedi. Simdi 33. Haftadayim cok şükür her sey normal ilerliyor