Bgrabsra Kızlar bugün kontrolüm vardı fakat doktor birdahaki kontrole ne zaman gideceğimi söylemedi bende unuttum sonradan aklıma geldi 33haftaligim bu arada bundan sonraki kontrole ne zaman sonra gitmeliyim sizde bu haftadan sonra kaç gün arayla gittiniz devlet Hastanesi’ne gidiyorum bu arada
Damla_pelin Bgrabsra bende devlete gdyrm 32 de gttm rapor almak için çalışamaz muayne etti 2 hafta snra gel nst için dedi gttm snra yine 2 hafta snra gel nst için yani 36 olcam snra 37 de gel muayne için dedi
Sivas58-46 Bende 33 haftaligim geçen hefta gittim nstye girdim iki hafta sonra gel dedi doktorum ama iki hafta sonra sınavım var diye gitmeyi düşünmüyorum sınavdan sonraki hafta giderim 35. Haftam olmuş oluyor